Recenzja: Portfel weles edc-custom

Już od pewnego czasu szukałem portfela który posłużył by mi na wiele lat, i tak znalazłem polska firmę Baribal Poland http://baribalpoland.pl/pl/. Firma zajmuje się krawiectwem wojskowym w ich asortymencie znajdują się: torby typu Nerka, organizery EDC, oporządzenie dla entuzjastów strzelectwa, rozbudowana linia kieszeni Cargo oraz liczne akcesoria. Mój wybór padł na portfel weles edc(w wersji kolorystycznej zaprojektowanej prze zemnie). Do portfela dostajemy ładna etykietę informująca nas o zakupie polskiego i wytrzymałego produktu.







 Teraz omówię wygląd zewnętrzny portfela. Z przodu widać logo firmy baribal,a z tyłu przyszywki znajduje się napis MADE IN POLAND.
Z drugiej strony portfela znajduje się zamek z świecącą czaszką w ciemności.Z tyłu jest również kieszeń do której można włożyć drobne pieniądze,dzięki specjalnemu zamku pieniądze się nie blokują i można je z łatwością wyjąc.



 W środku portfela znajduje się 1 duża kieszeń na banknoty z podziałka,


 następnie są 3 małe kieszenie do których spokojnie włożymy kartę bankomatowa,prawo jazdy czy dowód.

 pod każda z tych kieszeni są 2 mniejsze i 1 z bezbarwną ścianka wykonaną z folii( idealnie najada się na kalendarz lub ważne numery), miedzy nimi mamy 2 szlufki na długopisy i kółko na zaczepienie czegoś.



 Na prawej ściance portfela znajduje się duży czep do zamykania portfela i przyczepiania nalepek na rzep oraz kółko plastikowe umożliwiające zaczepienie portfela na smyczy.

 Podsumowując jest to bardzo wytrzymały i ładny portfel, no i przede wszystkim polskiej produkcji, Jestem z niego bardzo zadowolony. Podsyłam link do niego: http://baribalpoland.pl/pl/akcesoria-i-dodatki/163-taktyczny-portfel-weles-edc.html#/wybierz_kolor-ranger_green/zmien_kolor_dodatkow-ranger_green/koncowka_przy_suwaku-czaszka_gitd_przy_su/haft_polozenie-bez_haftu/haft-bez_haftu/haft_czcionka-bez_haftu/haft_kolor-bez_haftu/haft_tekst-bez_haftu


Komentarze